{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 maart 2022

Kofferlabels

Kofferlabels


Toen ik deze labels maakte, dacht ik al dat ze ook leuk aan een tas of koffer konden.

Voor onze vakantie maakte ik er twee:


De tweede haakte ik "overdwars":


De kleuren hebben te maken met onze vakantie bestemming 🙂


De vlag van Schiermonnikoog!

Van garen in die kleuren


maakte ik bijpassende koordjes:


Goed geslaagd, al zeg ik het zelf 😊


In deze blog kun je het basispatroon vinden. En onder het label "label" vind je meer inspiratie.



Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de labels aan te passen aan de vakantiebestemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al: huh? Groen streepje? Maar na het zien van de vlag is het heel logisch. Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeer zeker geslaagd je had eenmleuke vakantie las ik ergens😉🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER geslaagd Akkelien, heel origineel van je.
    Je bedenkt altijd van die leuke hebbedingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen