{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 maart 2022

Speciale steekmarkeerders

Speciale steekmarkeerders


Al eerder had ik steekmarkeerders besteld bij Steekmarkeerders.nl, daarover schreef ik deze blog.
Ik volg haar op Instagram en Facebook. Daar plaatst ze leuke berichtjes over haar mooie steekmarkeerders en regelmatig heeft ze ook een leuke aanbieding.
In januari zag ik iets heel leuks! Miekk maakt namelijk ook markeerders met bijvoorbeeld foto's of tekeningen. Of logo's en dáár ging mijn hart van huppelen 😊

Ik had contact met Miekk en deed een bestelling. En al vrij snel daarna had ik hele leuke post:


En dit is het zakje met de Breimeisjes-steekmarkeerders:


Ik vind ze zelf heel mooi en heb ze uiteraard al in gebruik.


Ik heb er ook een paar weggegeven, o.a. eentje aan Maria, voor haar verjaardag stuurde ik haar dit setje:


Zij heeft altijd een breiwerk op de naalden staan, heeft nooit genoeg garen, is ook heel handig met de naaimachine en ze is dol op knoopjes. De Breimeisjes-markeerder kan ze vast ook wel waarderen.

Heel leuk om zo voor iemand toepasselijke markeerders uit te zoeken! Hier is de website, voor als je ook wilt kijken.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Gaaf, je eigen steekmarkeerders!
    Maria is inmiddels toch ook een beetje een breimeisje, met al de werkstukken van haar hand op je blog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Akkelien, je eigen "De Breimeisjes-markeerders"
    En wat een toepasselijk setje markeerders heb je cadeau
    gedaan aan Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is tè leuk zeg... Ze zien er prachtig en professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig. Nu wordt het handwerken nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze post had ik even gemist heel erg leuk zulke steekmarkeerders die heb je nooit genoeg zijn ze niet te zwaar in een brei/haakwerkje? Ik heb nu van die plastic dingetjes of ze breken of ze glijden er vanzelf uit dan is het weer zoeken waar die zat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft verschillende soorten en beschrijft steeds voor welk soort garen/handwerk het geschikt is. Ik vind dit type wel fijn: past goed om een breinaald en je kunt ze ook om een draadje doen. Het is zo'n oorhanger-haakje, dus je kunt 't goed los krijgen.

      Verwijderen
  6. Wat zijn ze leuk zeg, wat een goed idee en zo zijn ze ook nog eens persoonlijker. Leuke tip, ik wist niet dat dit kon.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen