{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 3 maart 2022

82 jaar

82 jaar


Een kleine vier weken terug was het de verjaardag van m'n moeder, ze werd op die dag 82 jaar. Vandaag is 't de verjaardag van m'n vader, de 82ste.

Deze vlag hing nog in de kamer bij mijn ouders afgelopen maandag:



Ik zei: "Die moet ik maar even mee hebben, dan kan ik er mooi 82 van maken!

Zo gezegd,


zo gedaan 🙂


De upgrade is klaar voor vandaag! 


Lokwinske Heit! We maken er een mooie dag van!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Wat heerlijk om het te kunnen vieren.
    Mooi zoals je het vlaggetje eventjes snel hebt aangepast.
    Gezellige dag allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Gezellig dat je de vlag kon aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd! Je hebt groot ge.ijm dat je het vlaggetje aanpaste, ze kunnen niet eeuwig jong blijven 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met je vader Akkelien, heel
    fijn dat jullie dat nog samen kunnen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je heit en ook nog met jouw mem. Fijn dat je ze nog hebt en dat je een vlag voor ze kunt maken. Dat zijn de waardevolle dingen in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je beide ouders nog hebt, ben er maar zuinig op.
    Ik hoop dat jullie, als gezin een fijne dag hebben gehad en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd :-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen