{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 15 maart 2022

Dinsdag - poppendag Een zusje voor Bastiaan (1)

Dinsdag - poppendag Een zusje voor Bastiaan (1)


Herinneren jullie je Bastiaan nog?
Kijk, hier heb je 'm:

In o.a. deze blog lees je meer over Bastiaan

Bastiaan heeft leuk nieuws: er komt een zusje!


Maria pakte dit Poppenboek erbij (uit 1970!) en ging aan de slag.


Kijk, het begint al wat te worden!


Volgende keer meer hierover, wordt vervolgd!

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk nieuws voor Bastiaan en zo'n oud breiboek vind ik helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor Bastiaanen mooi he die oude boeken staat altijd weer wat leuks in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ga ik morgen eens in het echt bekijken bij Maria lekker met een bakkie thee erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor Bastiaan! Ik ben benieuwd naar het zusje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is gezellig voor Bastiaan dat hij een lief
    zusje krijgt, het gaat vast weer een heel mooi
    popje worden, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, en die oude patroontjes zijn vaak nog opvallend bruikbaar. Ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen