{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 31 maart 2022

Yarn Bookazine Wadden

Yarn Bookazine Wadden


Vlak voordat we op vakantie gingen, naar een Waddeneiland, zag ik dat de nieuwste Yarn Bookazine uit was. Met als thema "Wadden"!
Die moest ik natuurlijk hebben en ik ging direct de stad in, maar ik was te snel. Deze uitgave van Scheepjes was nog niet in Sneek gearriveerd.


Op Schiermonnikoog is geen wolwinkel, wél een boekwinkel. Die heb ik getipt dat dit wel een hele leuke uitgave is voor in hun winkel. En zo zag ik een paar dagen later dit in die winkel:


Daar, bovenaan, op de Wadden-thematafel 🙂 

Zo kon ik mijn exemplaar kopen op een zeer toepasselijke plek en hier zie je 'm bij de Waddenzee:


In dit nummer staat heel wat te lezen en veel leuke patronen. Ik laat er een paar zien.


Deze gehaakte sprei is gemaakt met Whirl in verschillende kleuren.


Zo leuk, deze wolkenkussens! Gemaakt met de dikkere variant van Skies.


Deze stoere mannentrui ga ik vast niet maken, maar misschien ga ik wel iets met die leuke stekencombinaties doen. Dit model is gebreid met Stonewashed XL.


En wat is dit een leuk stel: deze schipper zeemeeuw en visser scholekster! Wat passen zij ook goed bij de Wadden. Ze zijn gehaakt van Catona, Softfun en Stonewashed. 

Je vindt ook diverse sjaals, vesten, een damestrui, strandmat, meer knuffels, een vloerkleed (smyrna!), zonnehoedjes, een deken en een set voor een fietsmand in dit nummer.

Wat feiten op een rij:

Titel: 
Yarn Bookazine nummer 13 Wadden
Uitgegeven door Scheepjes.com
104 bladzijden, 16 patronen
ISBN 9 789491 840685
Prijs: € 10,95


Zo, dat is de achterkant! De foto's in dit blad zijn genomen op Texel las ik, de foto's in deze blog zijn gemaakt op Schiermonnikoog 😉


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Het zijn echt prachtige boeken, zo mooi verzorgd
    en je krijgt meteen inspiratie om aan de slag te gaan.
    Mooie aanwinst weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was slim van je om die winkel te tippen!
    Het nummer ziet er erg leuk uit, daar krijg je zin van...

    BeantwoordenVerwijderen