{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 11 maart 2022

Week 10

Week 10


Op de tiende vrijdag van dit jaar is hier deel 10 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Deze 10 is heb ik samengesteld uit het wilde breiwerk, de versie van 2014

Wist je dat het dit jaar tien jaar geleden is dat ik begon met bloggen? Dat is pas in november trouwens, dus zover is 't nog niet. 

In principe heeft een mens tien vingers en tien tenen. Ik in ieder geval wel!
En van m'n tenen kan ik prima zelf een foto maken, maar van m'n vingers dat is lastig. Dan heb je hulp nodig. Op deze foto zie je ook eigenlijk slechts 9 vingers, toch reken ik 't goed.


Ik ben blij met m'n vingers, ik gebruik ze intensief bij 't handwerken en bij veel andere dingen.
Ik heb sinds ongeveer twee jaar diabetes en in 't begin moest ik zelf bloed prikken, in m'n vingers, om de glucosewaarde te meten. Voor een redelijk beeld over de dag moest ik zeker 7x op een dag prikken! Niet fijn! Gelukkig heb ik tegenwoordig de Freestyle Libre. Zo'n sensor die in eens per twee weken in m'n bovenarm schiet en die ik met m'n telefoon uit kan lezen. Een veel mooier beeld over de dag, heel leerzaam! En soms heb ik een 100% score, dat is een 10 🙂


Meestal scoor ik toch nog wel een dikke 8, best mooi dus.

Ha, op deze foto zie je wel 10 vingers! Van maart 2017, meer over deze leuke mittens lees je hier.


En met de volgende foto met 2 handen en 10 vingers zwaai ik jullie uit, op naar een fijn weekend!


Deze mittens maakte ik voor Breiclub.nl in augustus 2018. Je leest er hier meer over.

De tiende vrijdag van 2022 is gevuld! We zullen zien hoever ik ga komen.
Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Fijne dag en fijn weekend!
Geniet en denk aan de happy momenten 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗
debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen dat je de diabetes zo goed onder controlle hebt, houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, niet altijd hoor! Vandaag heb ik een dikke onvoldoende ;-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk al die vingers in mooie mittens.
    Hartstikke goed dat je je diabetes zo mooi onder controle kunt houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal gaat het goed, vandaag heb ik een dikke onvoldoende ;-)

      Verwijderen
  3. Zo'n sensor lijkt me zeker een stuk aangenamer want
    ook al zijn het kleine prikjes maar als het zo vaak
    per dag moet heb je toch een naar gevoel in je vingers.
    Enig om alle handen in die fraaie mittens te kunnen
    bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen