{ 'anonymize_ip': true }

maandag 17 september 2018

Hallo herfst!

Hallo herfst!


Zoals jullie weten ontwerp ik wel eens wat voor Breiclub.nl en zij werken met thema's. Het thema van september is "Hello Autumn!" Ik maakte daarvoor handwarmers van een bolletje sokkengaren met mooie herfsttinten:


Ik vind het zelf heel leuk dat de ene "duim" rood is en de andere geelbruin. Handig: rood = rechts 😉

Ik maakte tijdens het breien gebruik van m'n Fryske stekenmarkeerder (zie ook deze blog):



Het eindresultaat stuur ik dan op naar een fotograaf en mijn tekst gaat naar een vormgeefster. Zelf maak ik ook altijd foto's. Deze keer met assistentie van zoon. We wisselden het wat af, hij fotografeerde, maar ook zijn handen staan af en toe op de foto. Het model is namelijk voor vele maten geschikt, door de gebruikte boordsteken.

 
En zo'n letterbord, dat is dus een heel verantwoorde aankoop:


Het ontwerp kwam rond dit weekend online voor leden van Breiclub.nl.


Vanavond is de eerste handwerkavond van het nieuwe seizoen! Daar ga ik dus nog even wat voor voorbereiden nu.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Superleuk, dat heb je goed gedaan Akkelien!!!Het boek van Ruben is onderweg naar me, ben benieuwd om hem te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! moet ze ook gaan maken voor deze winter, handwarmers, maar wil nog niet aan zulke kou denken dus nog even niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren en handig rood is rechts, ook handig in kinderformaat ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk en lekker voor de eerste koude dagen

    BeantwoordenVerwijderen