{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 28 september 2018

Naar de Handwerkdagen, 28 & 29 september

Naar de Handwerkdagen, 28 & 29 september


Hallo, hallo, ik ben er even niet! 
Ik ben naar de Handwerkdagen in Rijswijk, samen met Lydia én Sietske van Siets aan de Haak. Wij zijn te vinden in het Brei- en Haakcafé in de Broodfabriek. 
En wat neem ik allemaal mee?

- Spullen voor de mini workshop, je kunt bij ons aanhaken! Voor 5 euro krijg je twee patronen van gehaakte armbandjes én twee bolletjes mini musthaves van Yarn & Colours. Voor de eerste 50 deelnemers hebben we bovendien een leuk goodie-zakje, met dank aan Yourzs.



- Slingers en nog wat haak- en breiwerk om onze tafels gezellig en inspirerend aan te kleden.



- Een breiwerkje, want misschien is er best een moment dat ik gewoon even kan zitten breien 😊
Ik heb voor deze gelegenheid de strengen handgeverfd garen van Loret Karman op bollen gerold en ben begonnen met mijn eigen Fryske sjaal in schaduwbreitechniek.



- Kaartjes en stickertjes en zelf gevouwen zakjes, voor je weet maar nooit of dat handig is.



We hebben heel veel zin in deze dagen! Zo leuk om allemaal handwerkliefhebbers te ontmoeten! 
Kom je ook? Of heb je andere plannen voor dit weekend?
Als je niet komt en wel op de hoogte wilt blijven van de laatste nieuwtjes van De Breimeisjes en Siets aan de Haak, volg ons dan op Instagram of Facebook:


- De Breimeisjes op Facebook en Instagram
- Siets aan de Haak op Facebook en Instagram

Op deze vrijdag wens ik je graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes 🍀!

P.S. Je kunt nog  tot maandag meedoen aan de give-away! Ik mag een exemplaar van het boek Sinp weggeven, je leest er hier alles over.



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier in Rijswijk! Jammer genoeg ben ik niet van de partij, anders had ik je eens in het echt kunnen ontmoeten. Want Rijswijk is voor mij op fietsafstand... (Nou ja, met de electrische fiets dan).
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, geniet ervan!!! Woonde ik maar in Nederland, dan kwam ik zéker langs!!

    BeantwoordenVerwijderen