{ 'anonymize_ip': true }

maandag 10 september 2018

Colourpack Cahlista Project (12)

Colourpack Cahlista Project (12)


Deze week begin ik met een blog over het Colourpack Cahlista Project. Om verschillende redenen en een daarvan is dat er gisteren weer een blog van mij verscheen bij Breiclub.nl en die ging er ook over.

Ik heb in die blog, je leest 'm hier, uitgelegd hoe ik de deken brei.

Vandaag heb ik er vier kleurtjes bij:

Bluebird

Bluebell

Lilac Mist

Lavender
64 bolletjes op, nog 45 te gaan!


Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. Waarschijnlijk "gewoon" op donderdag. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: