{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 27 september 2018

Colourpack Cahlista Project (14)

Colourpack Cahlista Project (14)


Op deze donderdag weer foto's van de uitBREIding van mijn kleurige deken uit het Colourpack Cahlista. Ik begin met een foto van de deken hoe die was na de laatste foto van vorige week. Die kleur was precies aan 't einde van de toer op en dat komt niet zo vaak voor.


Het laatste kleurtje dat erbij kwam, was al groen-achtig en de kleuren van deze week zijn bijna allemaal groen:

Sage Green

Kiwi

Green Yellow
Een aantal van deze kleuren had ik zelf ook ingedeeld in het groepje "lichtgroen á geel". Grappig dat deze kleur dus echt Groen Geel heet!

Lime

Lime Juice
En dan is de volgende kleur "echt" geel, althans naar mijn mening.

Lime Chiffon
78 bolletjes gedaan, nog 31 te gaan!

In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken brei.

Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: