{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 21 september 2018

De Breimeisjes naar de beurs

De Breimeisjes naar de beurs

De Breimeisjes gaan naar de beurs! Een handwerkbeurs, hé, we gaan naar de Handwerkdagen in de Broodfabriek in Rijswijk. Heel leuk en ook wel een beetje spannend. Het is zo dat ik op 28 en 29 september samen met Sietske van Siets aan de Haak in het Brei- en Haakcafé zit. Je kunt bij ons aanschuiven voor een miniworkshop. Hoe leuk is dat?!?!



Voor 5 euro krijg je twee patronen en
twee minibolletjes Musthave van Yarn and Color.

Het is handig als je zelf een haaknaald meeneemt,

maar als je spontaan bij ons aanschuift
kun je die ook wel bij ons lenen!


We hebben ook nog 50 goodie-zakjes te vergeven, met dank aan Yourzs. Het lijkt ons enorm gezellig om jullie allemaal te onmoeten!

Omdat wij zo enthousiast zijn over de workshop en we niet kunnen wachten om je te onmoeten, willen we graag een van jullie een workshop aanbieden. Wat moet je doen om kans te maken?

- Like en/of volg De Breimeisjes op Facebook of Instagram
- Like en/of volg Siets aan de Haak op Facebook of Instagram
-Like én reageer op één van de winactie-posts op deze pagina's.

We maken woensdag de winnaars bekend, we geven allebei een workshop weg.

Voor mij is het ook heel leuk dat Lydia mee gaat. Ze schuift vast ook af en toe gezellig aan en verder gaat zij lekker rond kijken. Dat hoop ik zelf ook af en toe even te kunnen doen, al lijkt het me ook super om veel handwerkliefhebbers te ontmoeten. We hebben in ieder geval hele leuke buren in het Brei- en Haakcafé, dat kun je hier alvast zien.

Sietske en ik hebben via whatsapp veelvuldig overleg over hoe en wat, wij hebben er al heel veel zin in! We zullen allebei vast en zeker wat handwerk meenemen, we hebben allebei genoeg projecten die nog niet af zijn 😉


Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke slingers kan vinden om ons hoekje wat op te vrolijken! De gestreepte vlaggetjes in schaduw-brei-techniek bijvoorbeeld:


Meer over deze slinger lees je hier
Misschien haak ik nog een nieuw slingertje met kleurige blaadjes:


Meer over dit slingertje lees je hier
En de Engelse dropslinger is ook altijd leuk! Wij maken er in ieder geval een feestje van!


Meer over deze slinger én de patronen vind je onder het label "dropproject"
Het is vrijdag, alweer een week die dr'op zit, althans bijna!
Het was best een drukke week, zeker met happy momentjes. Een daarvan was een ontmoeting met alle Breiclub-ambassadeurs. Daarover later meer!

Doe je trouwens al mee aan de give-away? Lees de blog van vorige week! Je kunt nog tot 1 oktober meedoen.

Op deze vrijdag wens ik je graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes 🍀!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


12 opmerkingen:

  1. Wow wat leuk is dat blijft leuk zulke handwerkdagen wie weet ga ik ook nog eens een keertje. ik wens je veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jullie op de handwerkdagen komen en we jullie daar kunnen ontmoeten. De bloemen en vlindersslinger is echt prachtig. Dat is mijn favoriet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat leuk, dan ga ik jou Akkelien daar tegenkomen en ontmoeten. Ik ga vrijdag, eerst een workshop bij Alexa en dan ga ik jou opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Heel jammer dat ik zelf niet kan dat weekend, maar ik venber van overtuigd dat we elkaar nog een keer treffen. Veel succes en plezier daar samen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat moet gewoon een keer gebeuren, dat wij elkaar ontmoeten!

      Verwijderen
  5. Goed zeg. Wat jammer dat ik volgend weekend niet kan want ik ben nog nooit naar deze handwerkdagen geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww wat jammer dat ik al plannen had dat weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Akkelien, wat leuk dat je samen met Sietske er ook bent...ik ga jullie vast en zeker treffen!! Tot zaterdag!?
    Lieve Haakgroetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen