{ 'anonymize_ip': true }

maandag 24 september 2018

Mystery Maandag, MB2018 (1)

Mystery Maandag, MB2018 (1)



Het gaat bijna beginnen, de MB2018, hét dekenproject van Breiclub.nl! Op 1 oktober komen de eerste patronen online.

Vorig jaar deed ik voor het eerst mee, toen heb ik de deken gebreid. Al het breiwerk is klaar, de deken zit jammer genoeg nog steeds niet in elkaar. Dat komt nog wel goed, daar ben ik van overtuigd.

Dit jaar ga ik meedoen aan de haakdeken.
In deze blog las ik over de benodigde materialen en ik nam contact op met mijn favoriete handwerkwinkel Trendywol. Ze bestelde wat ik nodig had en ik kon dit afgelopen week ophalen:


Daar ontbreekt nog één kabeltje, die was zelfs niet meer bij de groothandel te krijgen! Hoeveel mensen doen ermee met de MB? 😂
Ik heb 'm nu toch, via Chefwol:



Het garenpakket, daar vertel ik hopelijk binnenkort meer over, ik heb het nog niet binnen!

Ik kan dit seizoen over beide dekens bloggen, want... ik ben tester van de breideken!
Mijn mede-testers en ik hebben genoten van de mooie patronen en hopen dat we alle foutjes eruit gehaald hebben. Uiteraard gaan we proberen alle deelnemers te helpen op het forum en in de Facebookgroep.

Voorlopig is het weer Mystery-maandag op de blog, ik heb er zin in! Jullie ook?



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ja ik heb er zeker weer zin in. Ga dit jaar haken. Vorig jaar de eerste keer mee gedaan en dat werd breien. Mijn deken is helemaal af en wordt gebruikt als deken over mijn benen s-avonds. Nog een weekje en we kunnen aan de slag. Het pakket wol is alvast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe voor de 4e keer mee zin in het garen is heel mooi noordpool haken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik doe alweer mee, al zou ik het niet meer doen want de bedden zijn op. Inmiddels heb ik er 4 gebreid (denk ik) en 2 gehaakt. Dit keer doe ik Skies haken ben benieuwd en fijn dat je alles hier op je blog plaatst Akkelien. En m'n pakket is binnen en zooo mooi😃

    BeantwoordenVerwijderen