{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 september 2018

Inspiratie uit Aan de Haak

Inspiratie uit Aan de Haak


Hebben je de laatste Aan de Haak gezien?


Het is nummer 16 en deze ligt nog in de winkel, ik kreeg 'm eind augustus.
Er staan leuke dingen in, ik geef je even een blik op de inhoudsopgave:


Je ziet hier een babyrammelaar, een placemat, een shrug, een gehaakte koe, een leuke kaartenhanger en een vrolijk sjaaltje. Dát sjaaltje vind ik erg leuk!


Ik denk dat dit project eindelijk een nieuwe bestemming heeft, ik heb de haaknaald er al vast bij gezocht:


Het ligt al sinds juni 2016 gewoon maar te liggen, je leest hier waarom. Zonde, want het garen is prachtig!

Ben je ook al bezig met een project uit Aan de Haak? Ik won een abonnement en ik kan zeggen dat het echt leuk is, zo eens per twee maanden een blad vol inspiratie in de brievenbus!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt daar prachtig garen liggen; hopelijk gaat het nu gebruikt worden.
    Ik ken het blad nog niet, maar ga straks eens even in de winkel kijken... beetje inspiratie is nooit weg.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal is echt heel mooi. Ik had me ook afgevraagd of ik die zou haken. Maar ik heb al zoiets. Heb nu een ander patroon uit een oudere Aan de Haak. Ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb toevallig net de Aan de Haak in mijn handen gehad in de winkel. Er stonden inderdaad leuke dingen in. Maar ik heb nog zo veel dingen om af te maken...
    Xxx, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de omslagdoek die je er aanvankelijk mee maakte prachtig, jammer dat je net te weinig had! Misschien een iets kleinere omslagdoek, zonder ajour erin? Want in zo'n driehoek komt dit prachtige wel erg mooi uit, vraag me af of het in een rechte sjaal ook zo zal zijn. In ieder geval veel plezier met wat je er dan ook van gaat maken, het is prachtig garen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ben ik helemaal met je eens! Dat is ook mijn twijfel en ik ben dan ook nog niet echt begonnen ;-)

      Verwijderen
  5. Oh wat leuk! Je verheugen in een nieuw project, de juiste wol vinden en helemaal in de stemming komen met zo'n fijn magazine! Veel plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen