{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 20 september 2018

Colourpack Cahlista Project (13)

Colourpack Cahlista Project (13)


Deze keer weer "gewoon" op donderdag, de vorderingen van dit kleurrijke project. Vorige week was het al op maandag en toen had ik er vier kleurtjes bij, vandaag heb ik er acht! Dan ben ik weer op schema, hĂ© 😉


De eerste is de kleur van dat ene dekentje:

Coral Rose

Amethyst

Shadow Purple

Ashes

Light Silver

Champagne

Moon Rock, die had ik al eens vaker gehad, namelijk hier!
(Ik heb een paar bolletjes dubbel, dat klopt niet echt,
maar ik vind het niet zo erg)

Willow

Van donkeroudroze via paars en beige/grijs-achtig naar groen!

72 bolletjes gedaan, nog 37 te gaan!

In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken brei.

In de volgende collage zie je de kleuren van vandaag en afgelopen week:


Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Deze kleuren zijn mijn favoriete stuk tot nu toe. X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat wordt een hele gave deken. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een hele mooie deken Akkelien. Leuk zo met dat patroon van schuine banen. Het zal wel een hele lap zijn op je schoot als je er mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen