{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 19 september 2018

Haak Smakelijk

Haak Smakelijk


In begin september was ik met echtgenoot en zoon in Leeuwarden. Echtgenoot werd geïnterviewd door Douwe Heeringa in diens programma "Op en Út" van Omrop Fryslân.
Over Laura natuurlijk 🙂

Nu we toch in Leeuwarden waren, wilde ik in ieder geval eindelijk eens naar de handwerkwinkel daar met die leuke naam, "Haak Smakelijk".
Ze zitten op de Voorstreek. En dit is hun Facebookpagina


Hier zit ik op het bankje voor de winkel. En je ziet hier al de roze details. 

En dit bordje was voor mij niet nodig, al vind ik het wel heel leuk:


Het is een grote en ruime winkel met veel keuze. En ik vond het ook mooi overzichtelijk


Overal zie je roze details, bijvoorbeeld vlaggetjes. De dames van Haak Smakelijk zijn ook te herkennen aan roze shirts of vesten, je ziet hier ook zo'n vest hangen:


Aan die tafel worden ook workshops gegeven.
Kijk eens, wat een leuk kassameubel!


En er is ook een leuk zithoekje met tijdschriften voor mannen én kinderen 😃



Ik had ook een poppendag kunnen vullen met de leuke popjes die ik in de winkel zag, je ziet ze in de volgende collage: 


Ja, beslist de moeite waard, deze gezellige winkel. Veel keuze en je kunt er ook een prachtige bol verloopgaren laten maken met precies die kleuren die jij mooi vindt! 


En ja, dit klopt wat mij betreft!
Als ik weer in Leeuwarden kom, ga ik hier zeker naar toe! Op hun Facebookpagina vind je de openingstijden.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winkel! Ik ben in juni in Leeuwarden geweest (voor mij is die stad niet echt in de buurt...), maar helaas deze zaak gemist.
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie winkel! Ik zal het onthouden voor wanneer ik daar in de buurt ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat ziet er zeker smakelijk uit...
    Mocht ik eens in de buurt zijn, dan ga ik daar naar binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik woon gelukkig in deze mooie stad.
    Kom graag in deze winkel; prachtige ruime collectie aan verscheidene soorten garens en aardig personeel.
    Het ligt iets meer aan de rand van het winkelgebied, maar prima te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oja, die winkel mis ik zeker nu ik niet meer in Leeuwarden werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen