{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 25 september 2018

Dinsdag - poppendag Uit het blauwe koffertje (3)

Dinsdag - poppendag Uit het blauwe koffertje (3)


Vandaag nog één keer een poppenblog uit het blauwe koffertje.


Je ziet daar voorin een groen/wolwit geblokt breiwerkje. Kijk, er is een compleet setje:


Het past Claire niet, zeker leuk genoeg om te laten zien! Knap breiwerk ook.

Er zat ook nog een heel leuk topje in het koffertje:


Bovenin is een koordje door de hals geregen, waarmee  de schouderbandjes gevormd worden. Heel goed bedacht! Het ene schouderbandje is geregen, op de andere schouder knoop je het koordje dicht.

Zo'n stoer en heerlijk warm vest is heel prettig nu de herfst serieus begint.


Heel leuk met kleine houten kraaltjes als knopen.

En er is nog zo'n mooi vest/jasje:


De mouwen zijn iets te kort voor Claire
Echte bruikbare zakken, heel knap gedaan. Op de onderste foto links zie je de binnenkant. Het is heel lastig om het te fotograferen, maar misschien geeft het toch een aardig idee.

Het blauwe koffertje heb ik te leen van vriendin Henriëtte. Zij bewaarde dit koffertje met schatten uit haar jeugd. Alles is zelfgemaakt, grotendeels door haar oma. 
Wat fijn dat ik het mag laten zien!
De hele zomer liet ik het blauwe koffertje al zien op dinsdag - poppendag, nu heb ik in drie blogs de inhoud laten zien, hier zijn de links naar deel 1 en deel 2

En nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra?

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat je nu alles hebt laten zien... Wat zou ik graag zo'n koffertje met inhoud hebben van mijn oma of moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een coole inhoud in dat koffertje. Dat vestje lijkt wel op een Chanelvestje. Prachtig! Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk en wat bijzonder dat dit bewaard bleef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat het bewaard is gebleven. Leuk dat je het mocht laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft leuk om naar te kijken. Oude tijden herleven.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen