{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 september 2018

De presentatie van Laura

De presentatie van Laura


Morgen is een bijzondere dag, vooral voor echtgenoot. Dan is namelijk de boekpresentatie van zijn nieuwe roman, Laura.


Hier liet ik je al meer lezen over het boek. Morgen gaan we naar de bibliotheek in Sneek en dan vertelt Ruben over zijn boek. Het is dan ook te koop en je zou er een handtekening in kunnen laten zetten. 

Om de presentatie wat op te vrolijken wilde ik wat maken. Ik heb het boek al gelezen en ik vind een bloem wel toepasselijk, bij Laura passen wilde bloemen. Ruben vond dat het dan klaprozen moesten worden.


Online vond ik heel veel patroontjes en al wilde ik eerst zelf wat bedenken, dit patroontje haakt gewoon heerlijk!


Ik heb er heel wat gehaakt:


We hebben zin in morgen, het is een bijzonder moment om je boek los te laten in de wereld. Dat is vast en zeker een happy moment!
Het boek is inmiddels ook online te koop en als je liever bij echte winkels koopt, die kunnen het voor je bestellen.
Hier vind je de website van Ruben met informatie over al zijn boeken.


Op deze vrijdag wens ik je graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes 🍀!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Geniet er samen van, morgen!! Ik ben benieuwd hoe de klaprozen de presentatie gaan opluisteren. We lezen er vast nog meer over.
    Xxx, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig idee de klaprozen erbij, ik ga m bestellen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker spannend zeg. Voor morgen fijne dag, en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen