{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 september 2018

Dinsdag - poppendag Sokken voor Pluto

Dinsdag - poppendag Sokken voor Pluto


Vandaag had ik eigenlijk nog meer uit het blauwe koffertje willen laten zien, maar tijdgebrek en slecht weer op de verkeerde momenten hebben dit verhinderd. 
Ik heb een tijdje terug erg leuke foto's gekregen van Maria en die laat ik vandaag zien. 

Maria heeft een kleinzoon, Milan, en hij heeft iets met rood. Door hem heeft haar Zeeuwse meebreideken een rood hart, dat vertelde ik hier al.

Milan had een vraag aan z'n oma. Ze had al eens een sjaal gebreid voor Pluto, maar Pluto had nog koude voetjes. Of oma daar wat aan kon doen. Jazeker!


Tja, Pluto heeft dan vier sokjes nodig! En kijk eens hoe blij Pluto is!




En dat is Milan ook 😊

Volgende week hopelijk meer uit het koffertje. En nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

- Angélique (ze heeft ineens allemaal leuke blogjes, ik moest echt even bijlezen!),
Corina
DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra?

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. super leuk en nu kan pluto zo de winter in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig die sokje van Pluto <3. Echt leuk om weer aan de blog te zijn. Ik ben weer terug in poppendagland. En vandaag ga ik alle gelezen poppendagblogs ookk delen op mijn FB pagina. liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat zijn wel meteen 4 sokjes! Lekker warm hoor Pluto..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig dat Milan daar dan zelf om vraagt. Heerlijke warme sokjes. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is dat, Pluto moet ook warme voetjes hebben :-) En hij is er nog super hip mee ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Hij is helemaal klaar voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor :) Die zit er warm bij de aankomende winter.
    Fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaaa, dadelijk wordt er nog om een warme jas gevraagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die oma's toch, ze doen alles voor hun kleinkinderen :-)
    Pluto zal het gezellig warm hebben nu, niks zo erg als koude poten!

    BeantwoordenVerwijderen