{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 29 maart 2022

Dinsdag - poppendag Vakantieproject: Karel (1)

Dinsdag - poppendag Vakantieproject: Karel (1)


Met de berichten over het zusje van Bastiaan zit ik Maria nogal op de hielen. 
Ik ben net terug van twee heerlijke weken op Schiermonnikoog en daar had ik een vakantieproject dat ik graag deel op dinsdag - poppendag. Zo heeft Maria even wat langer tijd om nieuws te sturen 🙂

Elke dag wandel ik, minstens 10.000 stappen. En met zoveel stappen kan ik makkelijk in de binnenstad komen. Als ik dan langs de Dorcaswinkel kom en die is open, dan ga ik daar zeker even kijken. En soms vind ik wat leuks. Echt op de laatste dag voor we weggingen, vond ik dit:


Voor 75 cent! Een heel compleet setje. Op deze foto zie je nog niet eens de hele inhoud, later zag ik dat er ook nog een zakje in zat met 2 kraaltjes en een dunnere naald, voor de oogjes.


En zo ging ik in de vakantie aan de haak met Karel de Kameleon, af en toe een stukje. Let ook op de speciale steekmarkeerder:


Deze vuurtoren is ook uit de collectie van Steekmarkeerders.nl (zie ook deze blog) en ik nam 'm bewust mee deze vakantie.


Lekker kleurrijk!


Hierboven ligt het inmiddels gevonden zakje met oogjes en de naald tussen de bolletjes en het project. Op de volgende foto is de basis klaar:


En de pootjes zijn ook gehaakt:


Volgende week laat ik het eindresultaat zien.
Nu ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

7 opmerkingen:

  1. Wow, elke dag zoveel stappen... dat is echt goed!
    Ja, kringloopwinkels zijn altijd een feestje en wat leuk om dan zo'n pakketje tegen te komen. Karel ziet er nu al goed uit, en dat zonder pootjes en ogen... Wat een gefriemel hè, die kleine smalle pootjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje heb je gevonden bij de kringloop.
    En Karel wordt al lekker kleurrijk zoals een echte kameleon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vondst zo vlak voor de vakantie.
    De pootjes lijken me een priegelklusje, maar oh, wat zijn ze mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een feestje om te haken met zoveel vrolijke kleurtjes. Het is een mooi compleet pakketje, zeker voor dat geld, erg leuk voor tijdens de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh sat is zeker boffen. Wat een mooi kringloopgelukje. Hij wordt mooi lekker kleurrijk zoals een echte Kameleon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kameleon word prachtig goeie vonds bij de kringloop.En wat een koopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en leuk project zo tijdens de vakantie, jullie
    hebben het super getroffen met het weer. Maar ook
    toen je bij de kringloop dit leuke pakketje vond nr
    ook helemaal compleet. Het ziet er nu al heel leuk
    en heerlijk kleurrijk uit. Kan hij straks ook van
    kleur veranderen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen