{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 25 maart 2022

Week 12

Week 12

Op de twaalfde vrijdag van dit jaar is hier deel 12 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Deze 12 komt uit mijn eerste wilde nieuwjaarsbreisel van 2012. Ik maakte het in 2011, toen bestond deze blog nog niet eens. Gelukkig vond ik het nog wel de moeite waard om er een blog aan te wijden 😉

Ook de tafel van 12 is een belangrijke bij het haken. Deze gebruik je bij het rond haken met stokjes.


Dit is de bodem van zo'n handig boodschappennetje.

12 uren telt de klok. We hebben er verschillende in huis. 


Deze vinden bezoekers vaak wel bijzonder:


Ach ja, de sommen lijken misschien ingewikkeld, de uitkomst is gewoon heel duidelijk 😉

De twaalfde vrijdag van 2022 is gevuld! We zullen zien hoever ik ga komen.
Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Fijne dag en fijn weekend!
Geniet en denk aan de happy momenten 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗
debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. ha ha goed uitgedokterd bijzonder dat het eigenlijk zo makkeijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is zeker bijzonder je klok en week 12 alweer oh wat gaat het hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rekenklok. Ik moet bekennen dat ik niet alle sommen kon maken, maar het hielp soms wel dat ik wist waar ik naar toe moest werken 😂

    BeantwoordenVerwijderen