{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 17 maart 2023

Huisjesslinger op vriendelijke vrijdag

Huisjesslinger op vriendelijke vrijdag


Kort geleden stuurde vriendin Irene me deze foto:


Ze had deze minislinger gehaakt voor haar zoon en z'n vriendin die net trotse eigenaar zijn geworden van een eigen appartement. 

Zelf heb deze huisjes ook gehaakt voor iemand. In deze blog beschrijf ik mijn versie van het patroon.

Ik had Irene nog een ideetje toegespeeld. Zelf gaf ik rond de feestdagen straatnaambordjes weg van Lego:


Dit zijn zelfbedachte straatnamen. Ook leuk met de straatnaam van het nieuwe huis! En als het je kind is dat op zichzelf gaat wonen, kan de straatnaam van 't ouderlijk huis er nog bij: dat het kind weet dat het altijd welkom thuis is.

Ik bestelde ze bij bedrukjeblokje.nl. Ik deel dit omdat ik het zelf zo leuk vind en omdat ik heel tevreden was over mijn bestelling. Ik had het ook heel snel in huis, en dat midden in de drukke feestdagentijd. Ik heb geen belangen in dit bedrijf of zo en ben ook niet gevraagd om reclame te maken, het is gewoon een tip van mij.


Deze collage liet ik in oktober vorig jaar zien, allemaal huisjes die ik maakte voor een verhuizing of iets anders feestelijks 🏚🏠🏡

Onder het label "huisje" vind je nog allemaal inspiratie voor het haken óf breien van huisjes en slingers met huisjes.

Home is where the heart is 🏘🏚🏡🏠🏘


Op deze vriendelijke vrijdag wens ik je een hele fijne dag én een prachtig weekend. 
Denk aan de geluksmomenten 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Huisjes haken vind ik heel leuk! Ik geloof dat ik het ook wel eens heb gedaan, rond kerst ofzo...
    Dank je voor straatnaamlabeltip! Dat is ontzettend leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De slinger vonden ze leuk, maar de straatnaambordjes maakten echt indruk!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik bedank je hartelijk voor de lego bedruksite, gaaf! Leuk voor een opa IJsplein bijvoorbeeld.
    De buurmannen heb ik ook eens gehaakt, ik wist niet dat jij ze ook hebt gemaakt. Ze wonen nu bij Remco, Ellemijn speelt er graag mee.
    Huisjesslingers zijn leuk voor een verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke slinger, nog leukerom te ontvangen als een kaart, zo’n slinger kun je nog lang laten hangen, staat gezellig :)
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die blokjes zijn echt heel leuk. Wat een goede tip. Dank je.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie huisjes en prachtige straatnaambordjes; wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen