{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 30 maart 2023

Donderdag - dekendag Maria en de Mystery Blanket 2022 (1)

Donderdag - dekendag Maria en de Mystery Blanket 2022 (1)

Donderdag is momenteel dekendag bij De Breimeisjes.
Nog steeds is er iedere jaar weer een Mystery Blanket bij Breiclub.nl. Eigenlijk meerdere, want je kunt kiezen voor de haakversie of voor de breiversie. En dan zijn er ook meerdere kleurkeuzes. Dit jaar kon je kiezen voor High Wine of voor High Tea. Maria viel voor de kleuren van de High Tea en doet mee aan de breiversie. Heel leuk dat ik zo nog een dekenproject met jullie kan delen, want ze stuurt me praktisch elke week een mailtje met foto's. 

Vandaag laat ik de kleuren zien.

De doos is weer een feestje om te zien, met allemaal quotes die nieuwsgierig maken:


En dit zit erin:


Heel veel mooie bollen garen in diverse kleuren!


Iedere maand komt er een deel van het patroon vrij. Je kunt het in je eigen tempo maken, de patronen blijven altijd beschikbaar.
Ja, dat wist ik al, ik ben nog steeds bezig met de Mystery van 2018 😊

Van Maria hoorde ik dat de Mystery Blanket dit jaar praktisch wolvrij is. Er is een bolletje van katoen met een beetje kasjmier.

Een nieuw wordt-vervolgd-project!

De Mystery Blanket is een project van Breiclub.nl. Elk jaar kun je bij hen meedoen, aan een brei- of een haakversie. Maria doet mee aan de MB2022, de breideken met als thema High Tea. 


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ah dat is leuk zeg ben benieuwd, klein tipje heb ik gezien bij Maria dat komt helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat Maria een nieuwe deken gaat breien en dat wij mee mogen kijken, maar is het nu MB2022 of MB2023? Op Instagram zag ik 2023 Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfelde ook, ik heb het nu nagezocht. Het is echt 2022, omdat het begonnen is in dat jaar. Op 1 december kwamen de eerste patronen vrij.

      Verwijderen
  3. Fijn dat we op deze manier mogen meegenieten, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen