{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 maart 2023

Ik was op vakantie en ik nam mee...

Ik was op vakantie en ik nam mee...


Echtgenoot en ik, we waren op vakantie, naar 


Schiermonnikoog! Twee weken, heerlijk 😊
En uiteraard gingen de sokken mee en de kofferlabels.

Ik had nog steeds wat garen over na het breien van twee paar Schierse sokken, dat ging ook mee. En als daar iets uit ontstaan is, dan zal dat vast binnenkort een keer te zien zijn in de blog.



Van deze kleuren heb ik ook bolletjes katoen meegenomen. Misschien wordt dat een slinger? Deze had ik tijdens onze vakantie in september gespot, ik vergat een foto te nemen. Maria was er wat later en stuurde me deze foto:


Ik heb de foto nu wel even gespiegeld, want de slinger hing mijns inziens verkeerd om.


Vrolijke kleuren, vind ik altijd, ik word er blij van!


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk joh, twee weken Schier. Prachtig eiland. Ik moest lachen om je leuke foto's met de schiersokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, weer naar jullie geliefde eiland geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heerlijke vakantie en wat een mooie collage heb je gemaakt met de sokken. Trouwens, je eierwarmers van de vorige blogje zijn ook leuk voor de Paastafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zijn weer lekker uitgewaaid !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om zo lekker met zijn tweetjes even uit te waaien op Schier. Daar zijn vast weer mooie handwerkjes ontstaan waar wij later nog van mee mogen genieten! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk even lekker uitwaaien op mooi Schier, en waaien deed het. Die vlag in prachtig, en alles ziet er zo sprankelend uit. Mooi ook de Schierse sokken 🔴⚪🟣

    BeantwoordenVerwijderen