{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 1 maart 2023

Trui voor mezelf (2)

Trui voor mezelf (2)


Maart is begonnen en ik laat vandaag zien hoe het gaat met de trui die ik voor mezelf brei.

Het derde patroon zit erin:


En bol 1 is op!


Dan zit ik volgens mij behoorlijk op het schema dat het gaat lukken dat deze trui voor de komende winter klaar is!


Nog een stukje verder en dan ga ik aan de spie voor de mouwen beginnen. Dat snap ik niet helemaal, maar misschien wordt dat helemaal duidelijk als ik gewoon het patroon volg 🤔

Ik gebruik het patroon "Een trui met slangen" en brei met Lang Yarns Super Soxx. Allemaal gekocht bij Jeanet van Blij dat ik brei.
Ik gebruik als extra stimulans om deze trui voor de volgende winter af te hebben de challenge op Instagram #winterklaarbreienmaar.

Alles over deze trui voor mezelf kun je terugvinden onder het label "trui met slangen".

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Het slangenmotief is leuk en tegelijkertijd niet zo ingewikkeld dat je bij elke naald op je patroon moet kijken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt, als je 't een keer weet, hoef je echt niet steeds op het patroon te kijken.

      Verwijderen
  2. Het wordt zo mooi, jij breit heel mooi egaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er mooi uit Akkelien. Die spie klinkt spannend (ik ben hem alleen maar in sokken tegengekomen ☺️), maar het patroon volgen gaat je vast lukken. Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De trui gaat prachtig worden en ik denk dat het al veel eerder klaar is dan voor de winter, jij breit als een trein.
    Wat is jou Platte Pepito uit de vorige post ook ongelooflijk leuk, lief en mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend breiwerk, Akkelien! Al met al een hele klus, maar je vordert goed... Dat slangenmotief vind ik prachtig. En idd. soms moet je gewoon doen wat er staat en dan valt het kwartje vanzelf..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit! Ik las ook al bij juffrouw Ooievaar winterklaarbreienmaar. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen