{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 28 februari 2023

Dinsdag - poppendag Platte Pepito (5)

Dinsdag - poppendag Platte Pepito (5)



Hallo, goedendag, wat leuk dat je vandaag komt kijken op de blog van De Breimeisjes! Want ik ben er helemaal klaar voor om mezelf te laten zien!


Ik ben Pepito, de platte pinguïn. Je hebt al het een en ander van me kunnen zien, Akkelien heeft al 4x eerder geschreven over mij en om eerlijk te zeggen: ik vond dat ze er wel wat lang over deed. Maar ja, allemaal projecten tegelijk, hé.
Wel een geluk dat het net wat beter weer was toen ik eindelijk compleet was! Dus ik zei: Kom op, naar buiten voor die fotoshoot!


Natuurlijk wilde Akkelien me met de narcissen op de foto zetten... Ik zag een musje zitten, daar wilde ik wel even mee poseren. Het musje bleef ook goed zitten. Logisch, zag ik toen: een stenen musje...


Die oranje "duif" kleurt goed bij mij, hé!


Nog zo'n stenen vogel:


Best leuk in die tuin bij Akkelien. Ik denk dat ik hier voorlopig blijf wonen. Ik vermaak me hier wel!


Groet van mij, een fijne dag gewenst!

Dikke knuffel, Pepito 🐧


Dit patroon staat in het boekje "Platte knuffels breien". Hier lees je meer over dat leuke boekje.
Meer over Pepito vind je onder het label "pinguïn".

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🐧🐧🐧

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Hi Pepito, wat sta je mooi op de foto's, heel leuk samen met de vogels. Akkelien heeft er vast lang over gedaan om jou te maken omdat ze het graag mooi en goed wilde doen, niet afraffelen. En ze is heel goed geslaagd daarin, je bent een knappe pinguïn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is wel een heel professionele fotoshoot, je staat er prachtig op en wat een heerlijke tuin. Niet gek dat je er graag nog even wil blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sta jij daar lekker in het zonnetje, Pepito. Fijn dat je bij Akkelien mag blijven en misschien beleef je nog wel meer avonturen...

    BeantwoordenVerwijderen