{ 'anonymize_ip': true }

maandag 6 februari 2023

Hart&kussen

Hart&kussen


Als je me al langer volgt, dan weet je dat ik fan ben van de breitechniek schaduwbreien. In 2018 maakte ik een ontwerp voor een kussen met deze techniek.


Het spelletje boter, kaas en eieren inspireerde mij en ik maakte een versie met kruisjes en hartjes. Kruisjes staan voor kussen, dus het is vol liefde, dit kussen 💗
Van bovenaf zie je dit:


De achterkant van dit kussen heb ik met een andere techniek gebreid. Ook hier zijn harten het thema:


Een foto van bovenaf:


Het zijn allemaal rechte en averechte steken en wat kun je daar leuke dingen meedoen!

Het patroon bevat dus eigenlijk twee patronen! De toeren zijn allemaal uitgeschreven en er zitten teltekeningen bij. Het patroon maakte ik voor Breiclub.nl. Het is voor leden gratis te downloaden. Dit jaar voeg ik wat meer patronen toen aan mijn lijst met ontwerpen in mijn Ravelry-winkel. Als je belangstelling hebt voor het patroon van dit kussen, dan vind je het vanaf nu hier, tegen een kleine vergoeding.
Het is een ontwerp vol liefde 💗💗💗


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Oh ja het schaduwbreien, wat geeft dat toch een mooi effect. Ook de hartjes, ontstaan door rechte en averechtse steken, geven een mooi effect. Leuk om twee technieken op één kussen te combineren, zo kan je afwisselen waar je naar wilt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, mooi hoor dat schaduwbreien, ik ben geen breister, maar anders........!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En je hebt meteen een Valentijnskussen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk schaduwbreien heb ik nog niet gedaan . Mooi valentijnskussen

    BeantwoordenVerwijderen