{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 februari 2023

Tegel

Tegel


Nichtje Saskia heeft haar eigen bijbaantje gecreëerd: ze maakt meubels, van tegels. Ik heb er wel eens eerder wat van verteld.
Ik vind het altijd wel inspirerend. Voor haar verjaardag haakte ik deze keer een klein "tegeltje":


Daarvoor haakte ik eerst 2 vierkantjes, vanuit een magische ring. Die haakte ik aan elkaar met lichtgrijs, door de achterste lussen en ik haakte er direct een ophanglusje aan.


Een ring eraan en zo is 't een perfecte sleutelhanger.


Vorig jaar had ik dit tegeltje besteld, met haar logo erop. Vond ze ook een super leuke verrassing 🙂


En nog een jaar eerder haakte ik een slinger met "tegels", die zie je in deze blog.
Als je nieuwsgierig bent naar wat ze maakt, dit is haar Instagram-account.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Misschien heb ik het al eerder geschreven, maar toch: ze boft met zo'n creatieve tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon het me niet meer herinneren van je nichtje, dus ben ik maar even gaan kijken. Oh, wat doet ze dat mooi! Wel heel strak, maar dat hoort bij tegeltjes.
    Je hebt dan ook wel een heel toepasselijke sleutelhanger gemaakt; dat is voor de ontvanger extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sleutelhanger, zal ze wel koesteren, niet?!

    BeantwoordenVerwijderen