{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 februari 2023

Tulp

Tulp


M'n schone zus was vorige week jarig en ze is dol op tulpen.
Ik nam uiteraard tulpen voor haar mee, in een pot, zodat ze buiten kunnen en je er langer lol van kunt hebben.

Ik deed ook een poging om een tulp te haken.


Ik had een foto gezien op 't wereldwijde web en deed ook "zoiets". Maar wel anders.
Ik haakte er twee aan elkaar en deed er een "steeltje" aan in de vorm van een lusje. Zodat daar een sleutelhanger aan kan.


Het miste nog wat, vond ik. Ik heb er lijnen op geborduurd, met kettingsteken. Zo krijg je iets meer het idee van de bloembladen.


Het kan ermee door. Misschien probeer ik nog wel eens zoiets uit. Het was een cadeautje voor "erbij", Iris vond 'm leuk gelukkig. Ik had haar vorig jaar al eens deze iris gegeven. Die bloem past ook goed bij haar 🙂


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💜💜💜


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk met die extra lijntjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De extra lijnen maken het echt een tulp, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuk tulpje, goed bedacht van je, die extra lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind de tulp perfect geslaagd, en inderdaad de extra
    kettingsteek lijnen maken het helemaal af. Ongetwijfeld
    is je schone zus er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat slim die kettingsteken; ze maken je tulp een stuk duidelijker 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een toepasselijke sleutelhanger geworden voor je schoonzus! Die extra steekjes zijn heel leuk bedacht...

    BeantwoordenVerwijderen