{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 17 februari 2023

Vrolijke bloemenslingers op vriendelijke vrijdag

Vrolijke bloemenslingers op vriendelijke vrijdag


Het is weer vriendelijke vrijdag en vandaag laat ik vrolijke bloemenslingers zien. Ik haakte deze voor ons nichtje dat op 13 januari jarig was:


Het is naar het patroontje dat ik heel vaak gebruik, het originele patroontje is dit armbandje met klavertjes 4. Voor een slinger haak je wat meer lossen vooraf, tussen de bloemetjes/klavertjes en aan 't eind.

Ik haakte het slingertje van dat hele dunne garen, ik heb deze bolletjes tijden terug bij de Kruidvat gekocht.


Voordeel is dat het ook heel licht is! Ik kon het meesturen met de kaart en het kon nog steeds voor 1 postzegel 🙂

Voor 't nichtje dat vorige week jarig was haakte ik ook een slinger om met de kaart mee te sturen:


Ook leuk, de variant met lila en rozetinten!

Op deze vriendelijke vrijdag wens ik je van harte een hele fijne dag én heel fijn weekend. Denk aan de geluksmomenten 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Op deze vriendelijke (vrije) vrijdag waait het hier als een gek, ploegen de vliegtuigen zich luidruchtig een weg naar Schiphol en zit ik met een lekker kopje koffie van jouw vrolijke bloemenslinger te genieten. Een feestelijk verjaardagscadeautje. Fijn weekend! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk ik ga het eens proberen kleinkind morgen jarig zondag feest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je dergelijke kaarten krijgt word je toch gelijk vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer leuk Akkelien, ook de tweekleurige
    is heel geslaagd. Het blijft echt een feestje als je zoiets
    op je verjaardag krijgt opgestuurd. En jij stopt in al je
    slingers altijd een stukje Liefde, 🧡

    BeantwoordenVerwijderen