{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 14 februari 2023

Dinsdag - poppendag Valentijnsdag

Dinsdag - poppendag Valentijnsdag


Weet je welke dag het vandaag is?


Het is Valentijnsdag vandaag en al is het hele commerciële gedoe daaromheen niet geheel aan mij besteed, het is wel zo:


Het was ook hoog tijd voor iets nieuws op het letterbord 🙂
Een nichtje inspireerde mij en zij had het gevonden op Pinterest. Leuk om zo'n hartvorm bij elkaar te puzzelen!


In mijn voorraad vond ik deze mooie donkerrode katoen, daar haakte ik een hart van. Op de manier die ik beschrijf in het hartjespatroon dat je kunt vinden in mijn Ravelry-shop (gratis download!). Ik haakte het iets groter, door die bovenste bolletjes al tot 30 steken te meerderen. Dat maakt dat je ook wat vaker moet minderen.


Twee kraaltjes en een stukje ander garen leverden een vrolijk gezichtje op:


Dit hartje gaf ik aan m'n lieve Breimeisjes-vriendinnetje.


Doe jij wat aan Valentijn?

Ik kijken of er ook Valentijn-, poppen- of ander nieuws is bij

Ria
Een extra linkje vandaag naar de blog van Marjan, daar zie je twee hele leuke gebreide poppen!
En nog een linkje, naar Albértje, daar zijn een paar 4-potige leukerds te zien.

Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Ik vind de oogjes op het hartje zo grappig. Mooie collage maakte je er van...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die oogjes! Ik vond laatst bij de Dorcas zo'n plastic doosje zwarte kraaltjes, echt de perfecte maat. Een waar kringloopgelukje :-)

      Verwijderen
  2. Je hebt er een mooie collage van gemaakt en je vriendinnetje is vast blij met het hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi lief hartje komt hier een kijkje nemen, heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi cadeautje Akkelien, ook heel mooi
    gefotografeerd en fraaie collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit past heel mooi bij Valentijnsdag!

    BeantwoordenVerwijderen