{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 februari 2024

Vriendelijke en feestelijke vrijdag

Vriendelijke en feestelijke vrijdag 


Afgelopen weekend vierden we de verjaardag van m'n zusje en haar dochter. Het was daadwerkelijk de verjaardag van m'n zusje, het nichtje is vandaag jarig. Ik heb voor m'n zusje een hartje gebreid:


Het hartje is net zo gebreid als dit hartje.
Voor haar dochter haakte ik 20 hartjes, aan een slingertje:


Hoe je dit haakt, heb ik in deze blog beschreven.


Het zijn allebei dingetjes die je makkelijk mee kunt sturen met een kaartje. Wij namen de post deze keer zelf mee, met de cadeautjes 🙂


Vanmiddag ga ik naar nog een jarige, vandaag is ook mijn schoonzus jarig en ze bereikt een bijzondere mijlpaal. Ook voor haar heb ik iets gemaakt, dat laat ik een andere keer zien.

💗  💗  💗  💗  💗  💗  💗  💗  💗  💗


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Genoeg feestjes om je te vermaken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zelfgemaakte kleine geschenkjes die bij de jarige een lach op hun gezicht laten zien.
    Jij ook fijn weekeind met wat nieuws op brei pen of haaknaald.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie cadeautjes.
    Gefeliciteerd met alle jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hartje of een slinger... het is altijd goed èn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen