{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 8 februari 2024

Coole mittens voor warme handen

Coole mittens voor warme handen


Vorige week was m'n schone zus jarig en ik haakte een slinger voor haar én ze kreeg een paar coole mittens:


Deze foto's maakten zoon en ik al op 5 december! Toen lag er een beetje sneeuw, leuk als ondergrond!


Dit is namelijk ook mijn nieuwste onderwerp dat ik voor Breiclub.nl gemaakt heb. Het is voor leden beschikbaar.


Ik had ze dus al een tijdje klaar en had stiekem al gezien dat schoonzus groene jassen draagt. Daar passen ze prachtig bij.


Het is gebreid met Lang Yarns Jawoll Superwash, de kleuren had ik op gevoel gekozen.
Al breiend deed het me aan het noorderlicht denken.


Ik had ze zelf ook wel willen houden. Al zou het momenteel leuk zijn als er voor mezelf ook rood in verwerkt was.


Uiteraard voegde ik weer een links/rechts-detail toe:


Lila voor links, paars voor rechts!


Met veel liefde en aandacht gebreid voor Iris!

Meer mittens die ik maakte vind je onder het label mittens.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker prachtig een zelf gemaakt cadeau doet het altijd goed.En de kleur is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige foto’s van prachtig paar!
    Lekker warm en handig doordat duim en vingers vrij zijn.
    Ik moet juist mijn vingers goed beschermen tegen de kou ivm zeer ernstige vorm fenomeen van Raynaud,draag zelfs in huis speciale handschoentjes met zilverdraad gebreid die warmte vasthouden.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die zijn mooi. En handig dat links rechts detail erin verwerkt. Mooi cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig, wat een super fijn cadeau, daar zal je schone zus blij mee zijn geweest. Echt beauty’s Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen