{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 november 2019

Een ketting met een hartje

Een ketting met een hartje


Ons buurmeisje werd 3 jaar. Op die dag waren wij niet thuis, maar zoon wel en hij wilde wel even voor postbode spelen.
Ik had een tijdje terug al deze hartjes laten zien en ze zijn momenteel ook aanwezig in de hoofdingsfoto.


Een hartje was in een slinger terecht gekomen, het tweede kwam aan een ketting:


Een paar vrolijke houten kralen ernaast maakten het compleet.


Ze vond het leuk, ik kreeg een hele blije foto toegestuurd in onze vakantie 😊

Het hartje is een patroon uit het haakboek Crochet in the City van Annemarie Benthem.
In deze blog vertelde ik meer over dat boek.
De hartjes zijn in ieder geval op meerdere manieren te gebruiken!
Ken jij het boek en heb je er ook al eens iets uit gehaakt?


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Een hartelijke manier om het buurmeisje te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt leuk om te geven èn om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat heb je er nu een leuke bestemming voor gevonden! Dat zal zeker een heel blij gezichtje hebben opgeleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook erg leuk! Prachtig gemaakt met dat touw en die kralen. Ja daar kan een jarig meisje alleen maar heel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen