{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 22 november 2019

Crea 5219 INTEGRITY

Crea 5219 INTEGRITY


Het woord van de week is INTEGRITY en daar kan ik niet zoveel mee op handwerkgebied.
Ik heb wel een quote van de week: 

Integrety is doing
the right thing,
even when no one
is watching

Dat probeer ik wel, al zal ik niet beweren dat het altijd lukt. 

Als je het dan over het Sinterklaasverhaal hebt.... er worden allerlei schoenen gevuld als niemand kijkt, best leuk! Ook bij ons zijn de eerste letters al bezorgd 😉Sint doet zeker goede dingen!

Natuurlijk zijn er overal hulpklazen en -pieten. Zo ook in huize De Breimeisjes, hier wordt druk gewerkt aan surprises, zonder dat jullie dat nu zien.

Eigen creatie met porseleinstiften, zie deze blog
Schaaltje pepernoten erbij, dat werkt wat fijner 😃

Mijn patroontje van Pietjes zag ik bij Freppi staan, helaas met de verkeerde link (naar de website die al héél lang offline is). Je kunt het al een tijdje hier vinden! Ik wil altijd nog eens een roetveeg-versie maken met verloopgaren, maar 't is er nog niet van gekomen...



Vandaag dus wat Sinterklaasinspiratie. Hier vind je de linkjes naar surprises van vorige jaren die bij ons in de familie gemaakt zijn:

- De surprises van 2012
- De surprises van 2013
- De surprises van 2014
- De surprises van 2015
- De surprises van 2016
- De surprises van 2017
- De surprises van 2018

Onder het label "Sinterklaas" vind je vast nog meer toepasselijks!

Of dit nu helemaal bij het woord Integrity past, dat is de vraag. 
Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy

Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 



Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spreuk.😉
    Veel plezier bij devoorbereidingen van het Sinterklaasfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinterklaas is ook integriteit, hij is oprecht en doet wat hij beloofd: de schoenen vullen en kadotjes brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is inderdaad een lastig woord. maar ondanks dat heb je er een mooie post van gemaakt. Gezellig! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De quote is geweldig en helemaal waar!
    Maar ik snap dat je het lastig vond om invulling te geven aan dit woord.
    Gelukkig kan het werk van Sint en de Pieten het daglicht verdragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie spreuk.
    Wat maken jullie mooie surprises, leuk al die voorbereiding op het gezellige feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima spreuk :)
    Sint is een goed en heilig man, ik neem aan dat hij ook principes heeft! Groet en succes met de surprise,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja lastig woord. Mooie spreuk en of het er nou bij paste of niet, ik vind je pietjes leuk en zat mij ook direct af te vragen of ik daar een roetveeg van kon maken. Verloopgaren is een goed idee.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie quote Akkelien en een gezellig sinterklaasblog met leuke patroontjes. Hier worden ook de voorbereidingen getroffen voor de surprises en verwennen we onszelf met een speculaasje bij de koffie. Zo'n gezellige tijd! Groetjes Annemarie en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen