{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 8 november 2019

Crea 5219 GROWTH

Crea 5219 GROWTH


Be not afraid of growing slowly
be afraid only of standing still

GROWTH is het woord van de week en dat gaat over groeien. Bij mij groeit er van alles aan handwerken, dus daar kan ik wel wat mee 😄
Het een gaat wat sneller dan het andere en ja, er staat ook wel eens iets stil. Soms komt dat toch nog wel goed en soms haal ik het uit.

De nachtliedjes hebben er alvast weer een coupletje bij:



De mantarog zit zelfs al in de afrondingsfase. Ik brei aan 't eind een paar ribbels, o.a. omdat ik niet wil dat de laatste rand wit is. De toeren duren wel heel lang nu, zo'n 540 steken inmiddels!



Ook de Rozeta groeit, dat kon je woensdag zien.



Iets anders waar van alles groeit is de tuin. Eind september/begin oktober was ik met echtgenoot in Frankrijk. Daar zag ik prachtige acacia's! Zou onze acacia ooit zo groot groeien?


Hier is het allereerste begin te zien van onze acacia

Daar past de quote goed bij, hé!

Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy

Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 



Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Groeien daar kun je inderdaad van alles mee! Mooi verwoord ook. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zoals je het woord van deze week hebt vertaald naar het handwerken , daar heb ik helemaal niet aan gedacht😊. En inderdaad je handwerkprojecten groeien allemaal flink, lekker is dat hé, dan zie je iedere keer weer duidelijk wat je hebt gedaan.
    Jullie Acacia doet het goed, wat een verschil met die kleine blaadjes van twee jaar geleden. Maar het zal nog wel even duren voordat ie de Franse grootte heeft bereikt.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Growth is veelzijdig in te vullen en we denken allemaal al snel aan iets wat in de natuur groeit. Maar jij hebt een andere kant op gedacht. En hoe waar is die spreuk! Ook al ben je met van alles tegelijk bezig, het groeit soms langzaam soms snel... maar het komt goed!
    Mooi hè, die acacia's.. Wij laten ze juist bewust weer niet te groot worden door ze elk jaar helemaal terug te snoeien. Maar als je de ruimte hebt voor zo'n grote, dan is dat geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja er groeit heel wat in jouw handen en tuin. Wat een enorme accacia. Wij hebben hem ook. Vorig jaar helemaal teruggesnoeid dat ik dacht zou hij nog in blad komen maar inmiddels haast explosief. Binnenkort gooi ik de knipper er weer in om ruimte te maken voor het vogelrestaurant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw handwerken groeien uit tot prachtige volwassen creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja mooi !! de rozeta groeit onder je handen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie projecten heb je op de pen staan. Bij mij groeien mijn dekens enz niet heel erg op het moment. Wie weet later weer wel.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dingen zijn er onder je handen aan het groeien en zo leuk dat al die patronen ook namen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen