{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 2 november 2019

KreaDoe 2019

KreaDoe 2019


Ben jij naar de KreaDoe geweest? Of ga je nog?
Dat kan tot en met morgen!
Ik was er woensdag, op de eerste dag, met een aantal dames van onze handwerkavond. Een soort van schoolreisje 😊

We vertrokken vroeg, al om half 8! 


Het was druk onderweg. 
We zagen meer auto's met mensen die waarschijnlijk naar KreaDoe gingen. Eén auto viel erg op, deze haalde ons een paar keer in, waarna wij dan weer die auto inhaalden. Ik kom er straks nog op terug.

Na een prima reis waren we om half 10 in de Jaarbeurs.



We begonnen met koffie, koek en bonbons:



Zie je de roze geborduurde 30 op het tafelkleedje? Het was de dertigste editie, leuk gedaan!

Kijk ons zitten! Rustig even wachten tot we erin mochten en de allerfanatiekste mensen naar binnen waren.


Het was heel leuk, er was zoveel te zien! Je kunt ook allerlei workshops doen en nieuwe garens en technieken ontdekken. Ook op het gebied van schilderen, handletteren en nog zoveel meer! 
Wij hebben vooral heel veel bekeken. En ik heb bekenden gezien, zo zag ik Alexa van Amilishly, die met haar prachtige poppen bij Wolcafé hielp:


Op de volgende foto zie je mij met Tante Setje, ik kende haar vooral via Social Media en ze was ook een soort van collega tijdens de Summerschool van Breiclub.nl. Nu hebben we officieel kennisgmaakt en dat vonden we allebei leuk.


Ze stond in de stand van Handwerk.nl. Nog meer mensen van de Summerschool zag ik daar: Nienke Landman, waar ik even mee heb bijgepraat (helaas geen foto van) en Saskia Laan deed er 's middags iets met kleuradviezen, zag ik. 
Bij deze stand kochten Hedy en ik de beursaanbieding:



Het boek "Vrolijke sokken breien" met een sockblocker voor grotere maten én twee bolletjes Lang Jawoll. Ik laat binnenkort zien welke sokken ik daarvan wil breien. Hedy heeft blauwe wolletjes gekozen.

Dit boek lieten wij uiteraard signeren, want deze twee heren waren ook aanwezig: 



Wim "Mr Knitbear en Dendennis, wat een leuke mannen!

Nu het verhaal nog van de auto van onderweg. CreaMira stond op de auto. 
In hal 7 vonden we de stand en we hadden een gezellig praatje. Ja, zij moest natuurlijk op tijd zijn! Ze blijkt uit Heerenveen te komen en staat op verschillende markten en beurzen en ze heeft een website (hier is de link naar haar facebookpagina).



Ik had daar nog een Rozeta-pakket kunnen kopen, nog wel de Twilight! Maar zoals jullie weten, ik ben inmiddels bezig met #mijnrozeta. 
Ik wens haar én alle andere standhouders mooie dagen toe! Wij hebben er van genoten.
Een uur of vier zijn we weer naar de auto gegaan en even over zes waren we weer thuis. Moe en voldaan! 
Super leuke dag!
En ja, de Rozeta was er ook, maar dat bewaar ik tot woensdag!

Vorig jaar was ik ook naar de KreaDoe, hier lees je mijn verslag van toen.
Irene schreef een gastblog over haar bezoek in 2017.
Bij Breiclub.nl verwacht ik binnenkort een verslag in een blog, een paar van m'n blogcollega's gaan deze leuke beurs namelijk ook bezoeken.
Er zijn van vorige edities ook blogs verschenen, als je 't leuk vindt om ze te lezen, kijk dan hier.

Als je nog gaat dit jaar, dan wens ik je heel veel plezier! En anders misschien volgend jaar?



Fijne dag, geniet van je weekend!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk dagje heb je gehad. Op de foto's lijkt het niet zo druk, maar die zijn misschien tactisch genomen?
    Zo'n auto met CreaMira valt natuurlijk altijd al op en richting KreaDoe natuurlijk nog meer.😉
    De kaft van het sokkenboek deed me even aan de Noormannen denken, maar ik zie dat we nu ons eigen breiende duo hebben. Bij de Dikke Meneer heb ik het boek even bekeken; het lijkt me een leuk boek en ik ben reuze benieuwd welke sokken jij gaat maken. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij waren vroeg èn op de eerste dag. Het was ook niet ontzettend druk, gewoon heel gezellig 😊

      Verwijderen
  2. Ja super leuk het boek heb ik hier aan geschaft bij de crea winkel. Ik hoop ook eens,een keer daar heen te gaan lijkt me,super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit jaar sla ik over. Door je enthousiaste verhaal met foto's ben ik er toch een beetje bij. Het gaat zelfs kriebelen. Het kan nog, vandaag!! Maar nee... andere prioriteiten.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was dus een geslaagde dag, leuk!
    We krijgen vast wel je gebreide sokken zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geslaagde dag, leuk en gezellig
    Mijn moeder hebben dit jaar de Knit&Knot bezocht, ook leuk! Wie weet volgend jaar weer.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt wel genoten! En wat een leuke foto's...
    Ik ga echt nooit naar een beurs, maar ik vind het wel leuk om even mee te kijken via een blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!
    Ik vond het een beetje tegenvallen... maar dat heeft ook alles met mijn ‘drukte-allergie’ te maken. Heb je Tatsiana nog ontmoet? Ik heb ook nog even met een Rozeta pakket in mijn handen gestaan... toch maar niet gedaan 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij zijn zaterdag geweest. Het was er tot een uur of twee, gewoon te druk. Je kon niet eens bij de kraam komen. Dan is Zwolle toch echt veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, als het té druk is, dan is het minder leuk... Ook over Zwolle hoor je wel dat het er erg druk is. Ik vond het woensdag echt prima te doen!

      Verwijderen