{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 november 2019

Mijn Rozeta (5)

Mijn Rozeta (5)

Weer 8 toeren erbij! Het zijn er iedere week iets minder, maar de toeren worden wel steeds langer. Week 4 eindigde met 522 steken.



Hier volgen foto's van week 5:





Toer 51 was behoorlijk intensief. Het is heel fijn dat er filmpjes zijn, waarin Esther van It's all in a nutshell heel goed laat en rustig laat zien hoe het moet. Er zijn zelfs filmpjes voor linkshandigen. Zeer compleet en helder, deze CAL.


Toer 52 is de laatste van week 5 en er zijn nu 594 steken!



Op de volgende foto zie je het reliëfeffect:


Als laatste foto vandaag een detailfoto:


Mijn Rozeta meet nu ongeveer 93 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Deel 1 van de patronen vind je hier.
Deel 2 vind je hier.
Deel 3 vind je hier.
Deel 4 vind je hier.
Deel 5 vind je hier.

Ik heb voorlopig op woensdag Rozeta-dag en al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie reliëfsteken zitten ertussen.
    Instructiefilmpjes vind ik persoonlijk altijd fijn, op die manier is het vaak net iets duidelijker dan met alleen geschreven tekst en foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een loeder van een lap en wat een werk. Maar de beloning zal zoet zijn als hij af is. Wat wordt ie mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik haak hier echt met veel plezier aan! Ook leuk dat het groot wordt, anders wordt het een dekentje van niks natuurlijk :-)

      Verwijderen
  3. Oh, hij wordt echt schitterend! Wat zal je blij zijn met je zelfgekozen kleurcombinatie. Ik kijk al uit naar je vorderingen volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig het doet echt als een glas in lood plaatje denken.
    En een filmpje er bij geef net dat meer duidelijkheid.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is elke keer mooier :) Het patroon komt op mij niet makkelijk over, lijkt me niet voor een beginner, maar dat ben jij dan ook niet. Wel spannend wat een volgende rand weer met de deken doet. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen