{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 29 november 2019

Crea 5219 STRONG

Crea 5219 STRONG


Weer een woord waar ik niet direct wat van kon maken...
Ik dacht wel direct aan dat mooie liedje van Labi Siffre, Something inside so strong


Ja, ik kom niet verder dan de woorden STRONG en STERK.



De vlaggetjes komen uit de "naamslingers" die ik in de afgelopen jaren gehaakt heb.

Om iets sterks van mijn eigen binnenkant te noemen: deze week was ik voor controle in 't ziekenhuis. De breuk is goed geheeld. In februari 2020 gaat het ijzerwerk eruit.Dan is 't een jaar geleden dat ik mijn heup brak. 



De gaten die in de botten zijn geboord schijnen van zelf weer dicht te groeien. Wonderlijk eigenlijk. Sterk concept, dat menselijke lichaam 😉

Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy

Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 



Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Je schrijft dat je niet direct iets van het woord Strong kon maken, maar het is een heel sterk blogje geworden hoor👍🏻.
    De vlaggetjesfoto's heb je heel creatief gebruikt.
    En de foto van je heup erbij, origineel!
    Fijn dat alles goed geheeld is, maar wel naar dat je nog een keer geopereerd moet worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi dat het kan maar het ziet er best heftig uit die schroeven! Nu maar sterk op de been blijven. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een "strong" blogje met de vlaggetjes die je hebt gemaakt en vooral ook heel fijn dat je heup weer "strong" is en dat straks het ijzerwerk eruit mag. Er gaat niets boven gezondheid! Fijn weekend! Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterk stukje, hoor! Bijzonder hè dat je lichaam zo "zelfhelend" is....

    En wat zie jij er mooi uit van binnen!
    ��
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had van tevoren zitten bedenken wat je met handwerk zou kunnen doen rond dit onderwerp... En ik dacht 'Akkelien gaat vast iets met heel dik garen of touw laten zien' ... Maar ik had het helemaal fout!
    Toch heb je een hele originele invulling gemaakt... prachtig die letterslinger en de foto van je heup is uniek in dit geval. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is heel sterk bedacht allemaal ik had ook geen idee wat je hiervan zou maken echt anders dan ik had gedacht van jou :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt juist heel mooi invulling gegeven aan het woord strong. En inderdaad mooi systeem dat menselijk lichaam.

    BeantwoordenVerwijderen