{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 9 november 2019

Herfst & Bos Haaksels

Herfst & Bos Haaksels


Ken je de serie boekjes van Freubelweg, de Haaksels-boekjes?
Ieder seizoen is er een nieuw boekje gekomen en zoals je ziet, het jaar is nu compleet:


Ik heb ze allemaal en heb er ook reviews over geschreven. Vandaag lees je hier bij Breiclub.nl meer over het vierde deel, Herfst & Boshaaksels.
Er is een Give Away aan verbonden, dus kijk zeker even.

Meer weten over de andere boekjes?
- hier lees je over Kerst & Winter Haaksels
- hier lees je over Pasen & Lente Haaksels
- hier lees je over Zomer en Zee Haaksels

Voor de Esther Vergeer Foundation is het fantastisch dat er zoveel mogelijk boekjes verkocht worden. Alle delen zijn onder meer te bestellen via de shop van die website of via Freubelweb, en ook bij diverse handwerkwinkels. 
Zelf kocht ik de laatste bij Chefwol.


Als je de Breiclub-blog leest, zie je dat ik geïnspireerd ben door twee ontwerpen in het boekje. Het resultaat laat ik komende week zien 😊





Fijne dag, geniet van je weekend 🍀

Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten