{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 november 2019

Mijn Rozeta (7)

Mijn Rozeta (7)


Vandaag komt deel 8 online en ik loop steeds meer achter 😕
Dat is een beetje jammer, maar het komt vast wel weer goed 😉

Zover was ik vorige week:


Er kwam weer een Black Onyx toer bij:


Dit is een toer met stokjes, waarin je 18 x een steek meerdert. Weer 18 erbij dus. Het zijn er nu 630!


De volgende toer is heel intensief en kost veel garen. Ik wilde 'm echt af hebben, deze rand, ik heb tot bijna half 12 zitten haken die avond...


Wat wordt het mooi! Ik haak er nog wel steeds met veel plezier aan, iedere week zie ik het groeien, al gaat het momenteel iets langzamer dan ik zou willen. Te veel andere projecten die voorgaan!


Mijn Rozeta meet nu ongeveer 1 meter!
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep Ã©n hier op de website van Scheepjes.
De patronen tot nog toe vind je hier:
deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5deel 6 , deel 7.

Ik heb voorlopig op woensdag Rozeta-dag en al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een verschil als de buitenrand donker of roze is, grappig. Ja het worden steeds langere toeren, maar nog 'even' en dan is het ronde deel klaar toch?
    Jammer dat je iets op achter loopt, maar soms kan dat niet anders en gelukkig heb je geen deadline😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker op je eigen tempo verder haken, het wordt prachtig (is het al, kan alleen nog maar nóg mooier worden)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt al ver, ik vind het zo apart wat een volgende rand weer met het geheel doet, heel mooi
    Nog veel haakplezier en doe het lekker op je gemak :)
    Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hele einden zijn het nu hoorde ik ook al van mijn nichtje, maar mooi is ie zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kleuren elkaar beïnvloeden hè.. Elke week wordt je Rozeta nòg mooier. Ik snap dat je als een blok bent gevallen voor dit ontwerp, en vind je kleurkeuze zò prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen