{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 november 2019

Meer sockblockers!

Meer sockblockers!


Weet je nog, mijn blog over sockblockers?
Marjan reageerde en vertelde dat ze zelf sockblockers had gemaakt van placemats. Wat een goed idee! Gelukkig schreef ze er heel snel deze blog over.

Dat wilde ik eigenlijk wel: een kleiner paar én nog zo'n grote, zodat ook dat een paar is.
Ik overwoog nog om naar de kringloop te gaan voor placemats, maar gelukkig keek ik eerst even in de kast. Ja, hoor, een hele stapel en we gebruiken ze eigenlijk nooit!


Ik gebruikte het sjabloon met de volwassen maten dat ik hier vond, met dank aan Marjan. Ik nam de middelste, maar verlengde 'm wel met 1 cm op de aangegeven streep.
Ik knipte een compleet paar uit één vierkante placemat. Nog een placemat werd opgeofferd voor een groot exemplaar. En nu heb ik drie paren.


Zo kan ik voortaan m'n zelfgebreide sokken mooi op de foto zetten!


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat ik je een tip kon geven en leuk om te zien dat je er direct mee aan de slag bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is superhandig en waarom zou je ze kopen als je ze zelf kunt maken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, dat denk ik nu ook!
      Al vind ik die van hout met dat schapenkoppie wel heel erg mooi.

      Verwijderen
    2. Dat dacht ik dus ook maar het is ook wel erg leuk om een paar "originele" houten te hebben naast een stapeltje extra maten 😁

      Verwijderen
  3. dit is wel een vorrdelige keus ik ga hem onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het meteen opgezocht en bewaard. Heb net weer een paar sokken af.

    BeantwoordenVerwijderen