{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 26 november 2019

Dinsdag - poppendag Het begin van een klein popje

Dinsdag - poppendag Het begin van een klein popje


Vorige week liet ik een feestlamalpaca zien die ik cadeau gaf. Er is nog iemand waarvoor ik iets wilde maken, het is nog niet klaar, maar het begin is er.

Het is een priegelklusje, hoor! Op de volgende foto heb ik net geminderd tot 5 steken:



Dat was voor de enkel van een been. De twee armen had ik al af.


Hier zijn ook beide benen klaar. Leuk hé, met dijbenen, knieholtes en behoorlijke bovenbenen 🙂


Dit was ook echt een priegelig klusje:



Ik verklap vast dat het een ontwerp is van Alexa van Amilishly. Misschien weet je het dan al, want ik heb het er wel eens eerder over gehad. Het projectje was even blijven liggen. Hopelijk kan ik het volgende week laten zien.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een priegelig klusje, moedig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie benen, de rest zal er niet aan onder doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel, heel veel respect voor dit gepriegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oef wat een gepriegel maar volgens mij wordt het wel een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, en dan zo'n lang eind om te priegelen... ik weet uit ervaring hoe lastig dat is! Maar het worden wel hele mooie benen met die vorm er in...

    BeantwoordenVerwijderen