{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 november 2019

Dinsdag - poppendag Glittersterren

Dinsdag - poppendag Glittersterren


Toen ik kort geleden in mijn hobbykamer kwam, zag ik Pippi daar, met een haakwerkje van mij in m'n handen. Het was een probeersel voor de handwerkavond.



"Wat doe je?" vroeg ik. 
"Waar is dit voor?" was haar tegenvraag. 
Ik vertelde dat ik een sterrenpatroontje voor de handwerkavond had uit gezocht en dat even had getest.
"Saai!" vond Pippi.
"Hoezo?" vroeg ik, maar ze was al in een bak garen gesprongen. 


"Kijk, dat moet je hier mee doen!" riep ze uit. Eigenlijk wel een goed idee. Ik had een tijdje terug al m'n garen uitgezocht en heel veel weggegeven. Het glittergaren had ik handig bij elkaar in een bak gedaan, maar ik had er niet eens meer aan gedacht. Handig, zo'n bijdehandje in huis 😉


Ze ging zelfs al kleuren voor me uitzoeken. En ik haakte een nieuwe ster. 
"Ja, dat is mooi! Dat heb je goed gedaan", zei Pippi:


Hier zie je de sterren samen, ik liet ze allebei zien als voorbeeld:


De dames waren heel enthousiast over alle glittergarens en dit zijn een aantal van de sterren die ze haakten:


Het patroontje hebben we volgens mij wel eens eerder gehaakt. Ik vond het hier bij de Haakbrigade.

Het was een super leuke avond. We hebben er nog een dit jaar, de speciale kersteditie! Zin in!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Toch handig als je poppen om je heen hebben die met goede ideeën komen! In deze tijd van het jaar is glitter natuurlijk veel leuker. Goed meegedacht Pippi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben het met Pippi eens , goed gedaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, sterren horen nu eenmaal te glitteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pippi heeft gelijk sterren horen van glitters gehaakt te worden.

    BeantwoordenVerwijderen