{ 'anonymize_ip': true }

maandag 2 december 2019

Fiets en extra Rozeta nieuws

Fiets en extra Rozeta nieuws



Afgelopen week was ik de stad in, voor de tweede keer die dag. Ik zou 's ochtends boeken terug brengen naar de bieb, maar had de verkeerde bij me.... 's Middags besloot ik toch nog een keer te gaan, om nu de goede boeken in te leveren. En ik was nog op zoek naar een bolletje garen, een zeer specifieke kleur. Vlakbij de bieb is Wolcom te vinden (ik schreef al eens een blog over deze leuke wolwinkel).
Wat een leuke blikvanger staat er momenteel voor Wolcom:



Het werd al wat donker, dus valt het op die foto nog niet eens zo op. Maar wat leuk, zo'n fiets vol handwerk!



Toen ik binnenkwam werd ik direct verwelkomd door Foekje en ze vroeg me hoe het met mijn Rozeta was. Zij blijkt 'm ook te haken! Met garen uit de winkel, wol. Volgens mij de Malmedy van Annell, maar dat weet ik niet helemaal zeker.



Ook mooi in deze kleuren!


Ze was net wat verder dan dat ik was op dat moment. 


Heel leuk om eems een andere Rozeta te zien en dan ook eentje met een eigen garen- en kleurkeuze!
Woensdag zie je mijn Rozeta weer in de blog. En onder het label "Rozeta" vind je al mijn blogs over dit mooie project.



Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de Roseta nu ook 'in het echt' te kunnen delen!
    Heb je niet 'per ongeluk' de verkeerde fiets meegenomen naar huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroon de Rozeta. Grappig zo'n fiets voor de deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige winkel. Daar kun je niet zomaar aan voorbij lopen. Ik zie ook meen mooie (beschreven) etalage ruit. Een wolwinkel is sowieso al zo gezellig vanwege de veelkleurigheid. De rozetta in groen is ook erg mooi en wat een verschil in sfeer kan een kleur maken zeg! De jouwe heeft echt die kerkramen look en deze heeft iets woud-achtigs. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Rozeta is zo mooi! Ik zie hem in allerlei kleurvarianten voorbij komen. prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kleurkeuze voor de Rozeta zou ik nooit zelf gemaakt hebben, maar het pakt veel mooier uit dan ik gedacht zou hebben. Zo zie je maar: niet teveel in dezelfde kleuren blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze Rozetta, wordt supermooi, heel anders dan die van jou, maar ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, in de kleuren van Foekje is de Rozeta ook prachtige! Ik denk dat het een geniaal ontwerp is, en met veel combinaties te maken...
    Zo'n fiets zou ik ook wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n winkel! En ook een mooie rozetta.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Zowel een wolwinkel in de buurt bij de bieb, als een medemaakster van Rozeta!
    En grappig genoeg juist heel sfeervol; zo’n vrolijke fiets in de schemering.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ben sinds gisteren ook bezig met de rozeta... dacht eerst ik koop de colourcrafter bollen er voor... maar heb nog zoveel garen op voorraad liggen... uds ik maak hem met zeemangaren !! promobollen en royal ! wordtie gelijk lekker groter !
    van de week zet ik wel fotoos op mijn blog ervan !

    BeantwoordenVerwijderen