{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 13 december 2019

Crea 5219 SHINE

Crea 5219 SHINE


Quote van de week:


Shine
is my
favorite
color

Dat is niet helemaal waar, maar ik vind de quote wel heel leuk. En ik houd ervan als ik mensen zie stralen, dat is een soort van "shinen". 
Ik heb mijn kerstbomen al een dikke week staan, echt ongewoon vroeg voor mij. Nu heb ik op dit moment steeds de gordijnen nog open tot een uur of 6, omdat m'n zoon rond die tijd pas thuis komt. Misschien wilde ik daarom wel vast wat extra lichtpuntjes in huis.


Dit zijn mijn twee nep-boompjes, allebei al best wel oud, minstens 25 jaar. 
Ik heb hier en daar wat kersthoekjes, o.a. in de hal. Daar stond de quote van het woord Trees nog steeds, die heb ik nu even aangepast 😉



Ook koop ik nauwelijks nieuwe versiering, al wil ik wel eens vallen voor een voor mij nieuw engeltje dat ik dan op een rommelmarkt vind. En veel is zelfgemaakt. Ik bekeek mijn haak- en breiwerkjes eens, dit zijn de enige exemplaren waarbij ik (deels) glimmende materialen gebruikt heb:



Voor mezelf kies ik dus niet snel glitter. Ik liet hier al zien dat ik wel glittergaren in huis heb. Daarmee wil ik dit weekend nog even mee bezig. 



Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy

Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 



Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Leuke blogpost! En wat een gezelligheid bij je in huis... Het is een warm welkom als je thuis komt na een dag werken!
    Ik ben ook niet zo van de glitter, maar rond kerst mag het wel een beetje. Daarna ben ik het ook weer helemaal zat!
    Maar je garen vind ik super; een subtiel glittertje is mooi.
    Wat een prachtige verzameling heb je inmiddels voor de boom gemaakt. Ik vind dit zoveel leuker dan de random kerstversiering...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor al die bomen binnen. Wat is het een gezellig thuiskomen voor je zoon zo!
    Zelf ben ik ook niet gek op glitter, maar deze tijd van het jaar ga ik toch een beetje 'om' al is het alleen al omdat het licht overal dan zo mooi weerkaatst wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn glitter weekend, het weer werkt wel mee.
    We krijgen vast nog wel te zien wat je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ag Akkelien,

    De jubileumkaarten heb ik al gepost (gewoon in de brievenbus) en jij krijgt er ook eentje natuurlijk. Maar ... zonder adres zal dat niet lukken. Dus vandaar de vraag of je me jouw adresgegevens wil mailen.

    Groeten, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig bij jouw in huis!
    Een subtiel glittertje vind ik wel leuk. Vooral met kerst. Verder doet eenvoud het bij mij altijd erg goed.
    Fijn weekend. Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig blogje heb je ervan gemaakt. En zo knap dat je het elke keer aan je handwerkprojecten weet te koppelen. Ik ben ook niet zo van de glitter maar af en toe is het net de finishing touch. Fijn weekend

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen