{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 13 september 2019

Crea 5219 Trees

Crea 5219 Trees


Het woord van de week is Trees, dat is het Engelse woord voor bomen. Al een paar dagen denk ik: "Wat zal ik daar nu eens mee doen?"
Echtgenoot suggereerde dat ik het best over tre(d)es van de trap kon hebben, maar dat vond ik te ver gaan. 
Ik denk ook steeds aan de meisjesnaam Trees. Vroeger had ik een collega met die naam, maar momenteel heb ik geen Trees in mijn omgeving. Ik zou het wel een geweldige kattennaam vinden! En als je er dan twee hebt, dan noem je die ander Track 😉

Vanwege een blog over dierendag was ik op zoek naar patronen van poezen en ik vond er een die ik even wilde uitproberen.

Het is een makkelijk patroon, het breiwerk was in anderhalf uur gedaan!



Met behulp van het filmpje bij het patroon is het in elkaar zetten goed te doen:



Nu ontbreekt alleen de staart nog.



En dit is ze dan: Trees:



Omdat ik wél van bomen houd, gaat de quote van de week wél over bomen:



Time spent
amongst trees
is never
wasted time

Katrina Mayer



Waar dachten anderen aan bij het woord van deze week? Ik ben benieuwd, kijk je mee?


 Hier is mijn lijstje met linkjes:


Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 


Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!




Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind nu echt dat je twee katten moet nemen!
    Heel origineel, Track en Trees :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schoot spontaan in de lach toen je de suggestie deed om het vriendje van Trees Track te noemen. Geweldig gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen