{ 'anonymize_ip': true }

maandag 2 september 2019

50 en gek op M&M's

50 en gek op M&M's


Vandaag bereikt mijn zwager de respectabele leeftijd van 50 jaar. Een mooie mijlpaal. 
We vierden het gisteren al met een leuk feest.

Natuurlijk hadden we een cadeau. Eigenlijk wilde ik er ook wat bij maken, maar ik wist niet goed wat. Het wordt al gauw iets dat eigenlijk niet nodig is niet iedereen zit te wachten op zelfgemaakte dingen. 
Zaterdag belde mijn moeder met een vraag: welke M&M's de favorieten zijn van de jarige. Toen dacht ik: ik ga een eierwarmer haken! In de vorm van een M&M.

Jaren terug haakte ik al een surprise voor hem en dat was mijn voorbeeld.


Twee rondjes vormen de basis. De details kosten veel tijd en er is weinig ruimte...


Ik heb dit er allemaal op "geprutst" voordat ik de rondjes (deels) aan elkaar haakte.

Jammer genoeg ziet het er niet goed uit als het als eierwarmer gebruikt wordt....


Het lijkt wel een duiveltje of zo!

Ach, ik dacht vooraf ook al dat het niks zou worden met dit zelfgemaakte cadautje...

Die surprise was toen wel heel leuk gelukt, al zeg ik het zelf, ik heb nog even een foto opgezocht om deze blog goed af te sluiten 😉


Hier vind je meer foto's en details.


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Helaas lukt het ons niet altijd....
    Plat liggend is de M&M wel goed herkenbaar, misschien kan hij nog een andere bestemming krijgen?
    Voor een sleutelganger is ie te groot, denk ik? En als onderzetter misschien te dik?
    Kookt je zwager graag? Dan zou je er misschien pannenlappen van kunnen maken?
    Best moeilijk hoor om wat te bedenken...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, als sleutelhanger is deze vrij groot. Ik heb 'm gewoon gegeven en gezegd dat hij 'm best weg mag doen :-D
      Mijn zusje zei dat de surprise nog steeds als kussen in gebruik was, ik had beter een geel kussen erbij kunnen haken. Misschien doe ik dat nog! En nee, m'n zwager kookt niet. Was wel een goed idee anders, dan moest het wel nog wat groter.

      Verwijderen
  2. Ach, jammer, maar als eierwarmer ziet het er inderdaad niet echt uit als m&m. Weet je, laat het hem als afwasspons gebruiken, dan gaat ie dat misschien nog met plezier doen, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen