{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 20 september 2019

Crea 5219 FALL

Crea 5219 FALL


Het woord van de week deed mij uiteraard weer ergens aan denken😊 en toch ga ik het daar in deze blog niet over hebben.
Fall is het Engelse woord voor herfst en vallende blaadjes passen.

Blaadjes, ik heb ze gehaakt (in die blog vind je een gratis patroon)


en gebreid (dit patroon maakte ik voor Breiclub.nl en is gratis voor leden)


en inmiddels heb ik er ook een geborduurd (die laat ik binnenkort zien).
Alle blaadjes waar ik ooit over geblogd heb vind je onder het label "blaadjes".
En onder het label "herfst" is vast en zeker ook wat te vinden dat past bij het woord FALL.

Ik heb de bomen in onze tuin op de foto gezet om te laten zien hoe het hier gesteld is met de vallende blaadjes:


Links zie je de hoogste boom uit onze straat. O, o, onze berk! We kochten 'm omdat deze niet hoger zou worden dan een meter of zes. Nou, daar is-tie al voorbij!
Middenboven zie je de accacia. Die heb ik zelf gezaaid, weet je nog? Hier zie je een foto van vorig jaar. Door omstandigheden staat dit boompje nog steeds in een pot. Wat is deze al groot! Door de hitte was een deel van de bladeren al gevallen, maar de rest is nog prachtig groen.
Rechtsboven is de perenboom. Die had ik ernstig moeten snoeien. Zo hoog en groot én veel peren eraan! En alle blaadjes nog 😃
Middenonder zie je de Japanse Esdoorn die in de achtertuin staat (voor staat er ook een). Deze boom is echt al behoorlij aan het loslaten, zie de foto ernaast.
Een weekje later toch nog wat TREES in de blog!

De quote van de week:

Anyone who thinks
that fallen leaves are dead
has never watched them
dancing on a windy day

Waar dachten anderen aan bij het woord van deze week? Ik ben benieuwd, kijk je mee?


 Hier is mijn lijstje met linkjes:


Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 


Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. De gebreide blaadjes zijn prachtig, zo’n mooie kleuren.
    Fijn ( warm ) weekend in alle opzichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedichtje! En ja,ik had stiekem verwacht dat je een andere uitwerking van het woord Fall zou maken😂

    BeantwoordenVerwijderen