{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 24 september 2019

Dinsdag - poppendag Past het wel? Project "koffertje" (8)

Dinsdag - poppendag Past het wel? Project koffertje (8)


Ja, lezen is ook een vak!
In de blog over het rode jasje had ik al verteld dat ik over de knoopsgaten had heen gelezen. Ook had ik al laten zien dat het schaapje niet in 't koffertje past. Dat kan ermee te maken hebben dat ik de knuffel gehaakt heb met haaknaald nummer 2½ in plaats van nummer 2.

Passen de kleertjes dan wel? 
Dat zie je vandaag.

De tuinbroek:


Ja, past. Hoewel....


Hij is aan de korte kant....

De sjaal:


Ja, die past prima!

Het rode jasje:


Ja, gelukkig, dat past ook! (zie deze blog voor meer details over dit jasje).


Maar hoe dat nu moet met het koffertje? Wordt dit nog vervolgd?
Het is in beraad.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Hij ziet er leuk uit met zijn kleding aan. Fijn dat het past.
    Misschien kun je een speciaal rugzakje voor hem maken in plaats van het te kleine koffertje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nou, die staat er hip bij en helemaal klaar voor de herfst. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een droppie. Met een beetje passen en meten past ie vast wel in het koffertje toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig verhaal Breimeisje😉 en heel stoer de kleren van ‘T Schaapje’

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaa, wat een lieverd! Vooral zijn jasje is te gek!

    BeantwoordenVerwijderen