{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 september 2019

Terugblik op donderdag: Noorse sokken

Terugblik op donderdag: Noorse sokken


In de vakantietijd kreeg ik in de herinneringen op Facebook deze foto weer te zien:


Noorse sokkenwol die ik kocht toen we op vakantie in Noorwegen waren. 
Je vindt daar in de supermarkt wol, zie ook deze blog. Dat zijn nog eens super supermarkten, hé 😉

Deze wol was lekker dik en ik breide sokken voor zoon, met pen nummer 4½. Dat is lekker snel klaar.

Ik had ze in oktober 2014 klaar, ik vond ze hier terug in de blog. Achteraf had ik toen spijt dat ik niet meer garen mee had genomen, want dat was juist niet zo duur daar. Maar ach, het is ook wel leuk dat ik bij winkels in Nederland koop, heel fijn dat wij wolwinkels hebben!

Ik maakte later nog een keer sokken voor zoon:


In deze blog lees en zie je er meer van.
Momenteel ben ik weer met sokken voor hem bezig, deze keer worden het meer "happy socks", zal ik maar zeggen. Althans dat is de bedoeling. Ik heb 't al een paar keer uitgehaald. Hopelijk komen ze binnenkort toch een keertje langs in de blog!

Alles wat ik over die Noorse vakantie schreef vind je trouwens terug onder het label "Noorwegen". 

Ik ben benieuwd naar waar Marjan  en Celine op terugblikken.

Als je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema vindt om aan mee te doen, laat het dan weten. Ik plaats graag een linkje!


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. mooi zijn ze en ja daar zou ik ook niet aan denken om meer in ter slaan. Pen 4,5 jaaaaa dat gaat als een trein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken. Leuk om op vakantie wol te kopen, maar net als jij koop ik graag in Nederlandse wolwinkels. Zo hoop ik dat deze winkels blijven bestaan.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen